  • Data: 2021-01-22 20:01:41
    Temat: Re: ST-Link nie widzi STM32F107RCT6
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm... Wykonałem jeszcze kilka testów i wychodzi na to, że w identyczny
    sposób ST-Link zachowuje się przy próbie wykonania tych operacji bez
    podłączonego mikrokontrolera. Co poza uszkodzonym MCU może powodować
    zachowanie? Układ pochodzi z zaufanego źródła (jeden z większych
    polskich sklepów z częściami elektronicznymi), więc na razie odrzucam tę
    teorię.

    Przyjrzałem się jeszcze raz obudowie i zastanawia mnie "kółko" na górze,
    które wygląda dziwnie - raczej jak ślad po wytłaczaniu, niż punkt
    identyfikujący pin 1.

    https://ibb.co/jTRFcv4

    Ponieważ żadnego innego oznaczenia nie ma, uznałem że to właśnie tam
    zaczyna się numeracja pinów. Czyżby jednak się pomylił i źle go wlutował?