    From: a...@m...uni.wroc.pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: STM32F4, problem z PLL (asm)
    Date: Fri, 23 Dec 2016 18:11:17 +0000 (UTC)

    Marcin Kulas <h...@k...net> wrote:

    > U mnie VCO output powinien mie? 336MHz.

    > Pytanie, dlaczego nie wskakuje na w?a?ciwe tory?
    > Nawet zalecaj? przy PLL_M:
    >
    > Caution: The software has to set these bits correctly to ensure that the
    > VCO input frequency ranges from 1 to 2 MHz. It is recommended to select
    > a frequency of 2 MHz to limit PLL jitter.

    Faktycznie, te ustawienia wygladaja OK.

    > Ale u mnie nie daje oczekiwanego rezultatu. Co skopa?em?

    Sprawdzales czy w rejestrze RCC_PLLCFGR jest to co do niego
    wpisales? No i jak wpisujesz: ja uzywam procedure biblioteczna
    ktora wpisuje dane do RCC_PLLCFGR w jednym kawalku.

    PS: U mnie na F1 Discovery (STM32F407VGT6) w RCC_PLLCFGR jest
    0x07405408.

    --
    Waldek Hebisch