  • Data: 2021-01-05 22:41:23
    Temat: Re: Samochód dla biednych i dla bogatych też
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2021 o 18:57, K pisze:

    > Bedziemy bo nie bedziemy mieli wyjscia ale nie z takimi autami.
    a jakimi? Teslą? Nie będziemy. bo nas nie będzie stać, wiec będziemy
    jeździć... (tu sobie wstaw dowolne auto, najlepiej takie którego cena
    plus paliwo na 10 lat, będzie ułamkiem ceny tesli) truć, płacić kary i
    płakać. bo samochody, jakie by nie były - nie są ekologiczne. mogą być
    mniej lub bardziej. mogą spalać olej jadalny, odnawialny, a mogą być na
    prąd z nieodnawialnego węgla. żeby być eko, trzeba sie przesiąść na
    rower. wtedy emisja jest bliska zero. ale nasi koledzy z grupy tacy eko
    to juz nie są. w następnej kolejności są hulajnogi, którymi kawałek
    można dojechać. "motorowery" elektryczne, to kolejny środek transportu,
    około 20 razy bardziej ekologiczny od tesli. a zachęcanie do kupna
    samochodu elektrycznego, owianego legendą, którego realne parametry
    znacznie odbiegają od otaczającej nas rzeczywistości to jest ściema na
    całego. za 100 lat będą pękali ze śmiechu czytając o ludziach którzy
    chcąc porzucić transport oparty na paliwach kopalnych, wybrali jedną z
    najgorszych dróg
    ToMasz