  • Data: 2020-10-18 23:04:54
    Temat: Re: Samochód tak do 40?
    Od: kriters <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2020 o 22:03, ToMasz pisze:
    > nie wiem o "co kaman", ale chyba tu parę osób przekonałem do
    > samodzielnego myślenia. a może to złomnik? nie ważne. widzisz... auta
    > tracą wartość, dość szybko. potem efekt jest taki że harujesz w
    > robocie a gówno z tego masz, bo (przy nowym aucie) tracisz dziennie
    > 45zeta bo auto stoi pod domem.

    A w tej chwili pewnie więcej zjada mi inflacja. A rocznik 2015-16 (w
    takie mniej więcej celuje) aż taki nowy nie jest.

    > więc kalkulator podpowiada zeby kupić najtańsze jakie akceptujesz.
    > jeśli  masz duże wymagania - nikt Ci nie broni, Twoja sprawa - wydaj
    > 40 tyś, ale może nie pytaj tutaj o poradę. Też nikt Ci nie broni, ale
    > to jakbyś technicznych pytała jak rozpierdzielić kasę. nie ten adres.

    Troszkę nie rozumiem. Pytam wyłącznie od strony technicznej. Dla mnie
    rozpatrywanie czy samochód za 40000 jest mi potrzebny znacznie bardziej
    wykracza poza tematykę grupy. Nawiasem mówiąc te 40 tak tylko rzuciłem
    bo musiałem sobie ustalić jakiś budżet.

> [...]
    > pobudza wyobraźni wiejskich rajdowców i pozwala wierzyć że silnik
    > przejedzie 300 tys bez zająknięcia. co naprzykład? 10letnią xsarę
    > picasso za 10 -12 tyś. podobnego peugeota też znajdziesz.
    > Jeśli musi być benzyna lub gaz, to kup najtansze auto ze zdrową
    > blacharką jakie akceptujesz, i oddaj je do remontu. bedziesz na 100%
    > pewny co masz, i będziesz spokojnie jeździł. musisz w to zainwestować
    > troche czasu, ale zaoszczędzisz więcej niż połowę deklarowanej kwoty.
    > Wspominasz ze masz drugie auto za 5 tyś i strach nim jechać. Może to
    Miałem w życiu dwa takie złomki i w obydwu przypadkach sprawa wyglądała
    podobnie. Jedno naprawiasz, drugie się psuje. Jak 3 raz z rzędu wyjazd
    10 km za miasto kończy się wizytą u mechanika to ja mam dość. Gdyby żona
    się nie uparła że boi się jeździć czymś droższym to dawno by był
    zezłomowany.