  • Data: 2022-11-25 23:23:47
    Temat: Re: Samochody elektryczne
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy nie kupię używki elektryka. Przeraża mnie koszt baterii jak się
    > skończy stara, nie pisząc już o jakiejś kolizji, gdzie istnieje duże
    > prawdopodobieństwo uszkodzenia akumulatora.

    W większości kolizji jest małe. Mniejsze niż silnika w spalinowym, który
    też przecież kosztuje w ..j kasy pomijając jakieś rzęchy, którymi nikt
    nie chce jeździć i usiłuje kawałkami sprzedać.

    > Po 20 latach masz złom elektryka i paneli i jesteś dokładnie tam gdzie
    > stałeś na początku. Elektryk po 20 latach jest wart cenę złomu.
    > Spalinowiec jednak nie. Nie wiem czy wiesz dlaczego :)

    Jeszcze nie ma 20-letnich elektryków, ale ... 20-letni spalinowiec jest
    wart 1/4 tego co w niego włożyłeś przez ostatni rok albo dwa. Jak nie
    włożyłeś to dokładnie cenę złomu.