  • Data: 2022-12-06 17:01:24
    Temat: Re: Samochody elektryczne
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.12.2022 o 15:37, nadir pisze:

    > Mam w jednej lokalizacji akumulatory żelowe FIAMM,
    > producent daje ponoć na nie 16 lat gwarancji. Aż nie chciało mi się w to
    > wierzyć, ale skoro serwis producenta siłowni tak twierdzi, to zakładam
    > że tak jest.

    Ja dostałem niedawno w prezencie używany w łodzi do napędu akumulator
    90Ah z 2005 roku :D

    12V92F
    https://allegro.pl/oferta/akumulator-powersafe-12v92
    f-ft-92ah-zasilanie-ener-12912123553

    Jest lepszy niż kwasowiec 100Ah po pół roku. Normalnie nie wierzyłem,
    dokąd go nie podłączyłem do zestawu. Trzecie ładowanie i trzyma idealnie
    a charakterystyka zajebista.

    Dostałem też drugi z napięciem 6V. 2 tygodnie go wzbudzałem i od 2 dni
    daje oznaki życia. Chyba wstanie. Ten jest lepszy, bo ma 150Ah.

    Stał nieładowany 5 lat razem z tym 12V92F, tyle że 12V92F był odstawiony
    jako naładowany. Normalnie dla mnie szok i zdziwienie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>