  • Data: 2023-02-04 14:14:09
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2023 o 13:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > A w sumie to co Ci przeszkadza w kurwach?
    [...]
    > "Social worker" przynoszący ulgę jak pielęgniarka.

    Mnie tam akurat nic w nich nich nie przeszkadza. Nie wiem tylko czy
    przekonałbym żonę albo NFZ żeby mi taka "pielęgniarka" przynosiła ulgę?
    Ale kto wie, świat ciągle idzie do przodu.

    > Wracając do samochodów to mnie wqrwaiją SUV-y w mieście, bo nie mogę
    > drzwi otworzyć. I to pewnie moja wina, podobnie jak z wdeptywaniem w
    > psie gówno.

    Golf w latach 70-tych miał 1,63m szerokości, współczesny w wersji VII ma
    1,8m, tyleż samo ma Jeep Renegade, który jest, jakby nie patrzeć,
    SUV-em. Więc to może nie kwestia SUV-ów?

    > Uważam, że powinien być bardzo ostry podatek od szerokości aut, i/lub
    > opłata za wjazd do miasta liczona od szerokości.

    Rozumiem, że nie będziesz miał też nic przeciwko temu, żeby właściciele
    SUV-ów za taki podatek wywalczyli sobie szersze miejsca parkingowe w
    miastach. No i oczywiści zwrot lub obniżenie podatku gdy na miejscu dla
    SUV-a zaparkuje Smart czy jakaś inna popierdółka?

    > Kolejny podatek powinien być od zostawiania chujowozu pod dystrybutorem
    > gdy kierownik obciąga hotdogowi.

    A tego to już powinni pilnować sami właściciele stacji benzynowych. Albo
    wolą zarabiać na sprzedaży paliw albo na garmażerce?