  • Data: 2023-02-04 21:25:55
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2023 o 18:53, Shrek pisze:

    > Tak tak - a był w tej bajce smok?

    Byłem ja, był smród i to wystarczy. Może wyczulony jestem na zapach
    spalin, a może w imię walki o samochody spalinowe, nie jestem jeszcze
    gotowy na takie poświecenia.
    Ale rozumiem też, że gdyby wszyszy mieli Euro6 to byłoby lepiej.

    > Bo jak wiadomo w mroźne dni smrodzą bardziej dizle a nie ludziki palące
    > w piecach.

    Rozróżniam smród z pieca od smrodu z rury wydechowej. Kilka lat temu
    faktycznie nie dało się w zimę wieczorem przewietrzyć mieszkania.
    Obecnie sytuacja wygląda o wiele lepiej i przez ostatnie 2-3 lata nie
    było z tym problemu. Choć w okolicy same bloki, skupisko domków jest
    kawałek dalej...
    Poza tym - jak już wszyscy wymienią te piecie, to Wam się argument
    skończy. :)

    > A konkretnie o technologii, która dla większości posiada wady będące
    > dilbrejkerem. A jej fanatycy nazywają tą większość hejterami i chcą ich
    > uszczęśliwiać na siłę.

    To fakt. Jeżeli technologia aut elektrycznych zmieni się tak, jak
    zmieniła się na przestrzeni dziesięcioleci technologia silników
    spalinowych, to nie ma ona sensu. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.