  • Data: 2023-02-05 09:18:09
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.02.2023 07:59, Shrek wrote:

    > Każdego czy jednego na kilka tysięcy, który pali olej albo ma lejące
    > zawory?
    Tak w kwestii formalnej, to każdy klekot pali olej. :-) Poza tym to nie
    zawory ,,leją" tylko wtryskiwacze. I tu przy okazji dochodzimy to
    wysokich cen elektryków - z niewiadomych powodów wielu właścicieli
    klekotów jakoś nie chce wymieniać ,,tanich" wtryskiwaczy - nawet
    najtańszego badziewia po 500zł/szt + wymiana. ;-) A nawet jeśli wtryski
    ma zdrowe, to ma wycięty DPF, bo od katowania po mieście tak się zatkał,
    że automatycznie nie da się go wypalić, a nędzne kilka tysięcy na nowy z
    jakiegoś powodu wydać szkoda. ;-)

    Co do 1 smroda na kilka tysięcy, to nie wiem, badań statystycznych nie
    prowadziłem, ale ostatnio tak jakoś dziwnie często zdarza mi się jechać
    za takimi, co wydaje się być dziwne (albo może właśnie wcale dziwne nie
    jest!). W każdym razie każdy klekot to kandydat do smrodzenia. Taka jego
    natura. A do tego właściciele jakoś niechętnie podchodzą to wymiany w/w
    ,,tanich" części. I marudzą, że elektryki drogie. :-)