  • Data: 2023-02-05 11:44:17
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 5 Feb 2023 00:55:21 +0100, JDX

    > Stacje kontroli pojazdów powinny w końcu wziąć się do roboty i
    > eliminować to dizlowskie gówno - w końcu podobno mają taki obowiązek. A
    > tymczasem na SKP, na którą jeżdżę od ćwierć wieku, nie skontrolowano mi
    > spalin ani razu. Ale to może dlatego, że ja tam zawsze czystymi
    > benzynkami jeżdżę. :-)

    Mają obowiązek wyrywkowo sprawdzać. Mi wtykali sondę dwukrotnie, ale fakt
    że "moja" SKP się jednak stara aby rzetelnie podchodzić do przeglądu, nawet
    naklejki na szybę mi nie przepuścili.

    Inna sprawa że te sondowanie to o kand dupy potłuc. Silnik pracujący jałowo
    bez obciążenia może spełniać normy (i to bez manipulowania oprogramowaniem
    jak w aferze dieselgate), a dopiero w trakcie jazdy drogowej syfić. Dlatego
    te badania emisji są bez elementarnego sensu.

    --
    Pozdor
    Myjk