  • Data: 2023-02-05 11:47:16
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 5 Feb 2023 09:18:09 +0100, JDX

    > Co do 1 smroda na kilka tysięcy, to nie wiem, badań statystycznych nie
    > prowadziłem, ale ostatnio tak jakoś dziwnie często zdarza mi się jechać
    > za takimi, co wydaje się być dziwne (albo może właśnie wcale dziwne nie
    > jest!).

    Mam podobne obserwacje, w zasadzie rzadko kiedy
    zdarza mi się jeździć bez obiegu zamkniętego.

    > W każdym razie każdy klekot to kandydat do smrodzenia. Taka jego
    > natura. A do tego właściciele jakoś niechętnie podchodzą to wymiany
    > w/w ,,tanich" części. I marudzą, że elektryki drogie. :-)

    Ale benzyniaki też fiołkami nie pachną, szczególnie jak są zimne.
    Dlatego za każdym razem szlag mnie trafia jak mi się z (zimnego)
    rana spaliniak odpala w PHEVie, bo, mimo że to Euro6, to śmierdzi
    niemiłosiernie z rury.

    --
    Pozdor
    Myjk