  • Data: 2021-01-04 11:57:19
    Temat: Re: Samochody na prąd procentowo
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2021 o 11:26, T. pisze:

    > https://www.wyborkierowcow.pl/ile-samochodow-elektry
    cznych-jezdzi-po-swiecie-gdzie-jest-najwiecej-elektr
    ykow/

    Dzięki.
    Ale te dane są jakieś podejrzane.

    "Według oficjalnych statystyk, łączna liczba zarejestrowanych w 2019 r.
    na całym świecie samochodów elektrycznych oraz hybryd plug-in
    (umożliwiających jazdę wyłącznie ,,na prądzie") wyniosła niemal 8
    milionów (dokładnie 7 992 535 szt.)

    Zwracam uwagę na fragment "elektrycznych oraz hybryd plug-in".

    Właściwie nie wiadomo do czego się odnoszą te tabele.
    Czy tylko BEV, czy licza również hybrydy.

    A ty jak to odebrałeś?
    Bo ja szczerze mówiąc nie jestem pewien o co w tym chodzi.

    Podczas moich poszukiwań na internecie cały czas borykałem się
    z takimi niedopowiedzeniami. Nie było jasno napisane czy liczą hybrydy.

    Jeżeli powiesz że jesteś pewien, że to tylko BEV, bez wliczonych hybryd,
    to Ci uwierzę i przyjmę te dane do wiadomości jako wiarygodne.

    pozdro