  • Data: 2022-12-09 11:35:55
    Temat: Re: Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?
    Od: miroski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Od 3 dni bez resetów po wyjęciu karty graficznej - działam na integrze i5-7400. Nie
    przesądza to jeszcze o winie karty. Sprawdzałem wszystkie podłączenia na płycie i
    zasilaczu i ze zdziwieniem usłyszałem klik zatrzasku gdy "pobujałem" lewo-prawo
    wtyczkę 24 pin. W niedzielę włożę ponownie kartę i będzie wiadomo. Przy okazji
    zapytam jak wyczyścić dysk ssd nvme funkcją erase jeżeli dysk jest systemowy i ma na
    nim być ponownie zainstalowany system? Firmowy program Adata na to nie pozwala. W
    biosie też mogę wyczyścić tylko drugi dysk ssd, nie systemowy. Jest jakiś prosty
    program do dysków ssd uruchamiany z nośnika, który wyczyści mi systemowy dysk funkcją
    erase?