    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 20 Dec 2021 23:00:08 -0800 (PST)
    Subject: Re: Samohamownośc przekładni slimakowych w szeregu
    From: Wharton <k...@y...com>

    poniedziałek, 20 grudnia 2021 o 17:31:37 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

    > ==Projektuję maszynę do obracania wielkich odlewów (ok 14-20 TON).
    >
    > Żeby cokolwiek projektowac, trzeba ukonczyć szkoły, odbyc praktyki i pracowac w
    zespole projektowym kilka lat.
    > Usenet się nadaje do projektowania deluzji
    >
    > Jeżeli obrotnica talerzowa bedzie miała masę 5 x odlew, a fundament 10 x odlew
    > to momenty obrotowe struktury zapobiegna wibracjom odlewu podczas obrotu
    > Poza tym jaki odlew, stalowy kuty czy z żeliwa
    >
    > Hindus ma huty i odlewnie, Chinczyk ma huty i odlewnie.
    >
    > W Polsce może są 2 ostatnie

> [...]

    Nie qmam. Skąd domniemanie, że ja tego wszystkiego nie zaliczyłem? Moje pierwsze
    posty na tej grupie pochodzą z 2006, kiedy studiowałem MiBM (wtedy bardzo pomagał Pan
    Wiesław Kr.) Od tamtego czasu ukończyłem studia, odbyłem praktykę, pracowałem w
    zespole projektowym kilka lat. Teraz pracuje bardziej indywidualnie i czasami przy
    bardziej skomplikowanym problemie brakuje teamu aby się skonsultować, dlatego piszę
    tutaj, bo pamiętam, że byli tu mądrzy ludzie.