  • Data: 2021-12-22 22:58:41
    Temat: Re: Samohamownośc przekładni slimakowych w szeregu
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 22 December 2021 at 21:05:14 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Nie tłumacz się koledze a a - to trol zajmujący powoli wszystkie grupy.
    > Nie ma o niczym pojęcia, wszędzie robi tylko wklejki z netu.
    >
    > TG
    Tomasz Gorbaczuk - to trol
    Nie ma o niczym pojęcia, będzie ględził, udawał, że chce pomóc,
    ale skończy się jak zwykle na dyskusji o mące.

    Zatem raz jeszcze
    Jak sam nie masz wiedzy, praktyki, to na usenecie nikogo nie znajdziesz z branży

    A jak uwielbiasz deluzje to życzę powodzenia.

    30 lat temu byl tylko Usenet
    a teraz zawodowcy robią kasę w firmach, a usenet sluzy jedynie do testowania, czy
    klawiatura nadal wybija czcionki na ekranie prawidlowo
    i ja go tylko do tego używam

    Jak czcionki pojawiają się błędnie to wyrzucam klawiature i kupuje nową