    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samoładująca się Toyota zamiata elektryki
    Date: Thu, 28 Jan 2021 15:44:19 +0100

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 28/01/2021 13:49, J.F. wrote:
> [...]

    [...]
    >Ale wiadomo kiedy/w jakich waunkach sie laduje w jakim stopniu i
    >kiedy uzywa silnika elektrycznego i na ile ma zasiegu?

    Albo ... sie myle, i chodzi o dwie rozne wersje do wyboru

    https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/Dwa-nap
    edy-hybrydowe-Skody-Octavii,41471,3

    -plug-in z bateria 13kWh i zasiegiem 62km na pradzie,

    -"miekka hybryda e-Tec", z bateria 0.6kWh, i praktycznie bez zasiegu,
    za to wspomagajacym silnik spalinowy .. czy moze silniczek spalinowy,
    bo sa wersje 1.5 oraz 1.0

    J.