    Subject: Re: SanDisk = problemy
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx>
    Date: Thu, 16 Jul 2020 13:25:01 +0200

    On 2020-07-16 13:02, gajowy wrote:

    > Ja jednak polecę Ci tego oplutego wyżej SanDiska z serii Extreme.
    > Np tego: https://allegro.pl/oferta/pendrive-64gb-usb-3-1-200m
    b-s-sandisk-extreme-go-7073168937
    > kupionego u pewnego sprzedawcy. Mam Extreme już kilka lat: szybko, bezproblemowo a
    o grzaniu nic nie wiem ;)

    Mam podobny tylko, że starszy i nie polecam. Nie ze względu na grzanie, wolny
    transfer czy inne parametry techniczne
    ale ten zabawkowy ficzer w postaci chowania wtyku USB do środka obudowy. Na pierwszy
    rzut oka to niby fajne ale
    mechanicznie jest to beznadziejnie jeśli chodzi o wytrzymałość. Samo złącze jest full
    lutowane SMD co słabo wpływa
    na wytrzymałość. Dodatkowo nie ma oparcia na obudowie więc całą energia przy ciągłym
    podłączaniu idzie na złącze.
    Ja używam tego pendriva dość intensywnie i co jakieś pół roku muszę poprawiać
    lutowania.