    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <rpstss$1n5e$1@gioia.aioe.org> <rpten8$sdd$1@gioia.aioe.org>
    <rptj6r$s5e$1@gioia.aioe.org> <5fc25575$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...com>
    <5fc878f0$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <5fcbb714$0$531$65785112@news.neostrada.pl> <rqhl2i$8c7$1@gioia.aioe.org>
    <5fcc77ff$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <rqoqom$7jb$1@gioia.aioe.org>
    <5fd00209$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rqq4s3$k32$1@gioia.aioe.org>
    <5fd09ea8$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fd0e765$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqqsmj$11n3$2@gioia.aioe.org>
    <5fd0f95b$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqqua9$1u6t$1@gioia.aioe.org> <rqsefh$ln1$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <rqvhv6$1hc6$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Skreca.
    Date: Fri, 11 Dec 2020 15:11:56 +0100

    Użytkownik "Rom45" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    wiadomości

    Zaparkowac mozna tez na zwyklej jezdni, o ile nie ma zakazu.
    I co wtedy ?

    >Masz rację - to jest czysto akademicka dyskusja.
    >Istotne będzie wtedy, gdy dojdzie do kolizji i trzeba będzie ustalić
    >pierwszeństwo. Wtedy ustawa PoRD jest ważniejsza od rozporządzenia
    >i opisy tabliczek będą drugorzędne.

    Akurat ta ustawa wyraznie mowi, ze znaki sa wazniejsze.
    Tylko jak to wplynie na wyrok ?

    Ja bym tam proponowal analize prawna, ale sedzia bez trupa, to pewnie
    nie bedzie myslal dluzej niz minute :-)

    Tu macie taki przyklad
    https://goo.gl/maps/BEQrsUamF1pqUMip9

    -znaku trzeba poszukac, jest, a w zasadzie go nie ma :-)
    -farba na jezdni mocno starta, widok z 2011 i 2014 nie pokazuje
    zadnych linii

    -no ale zwezenia prawie nie ma, a parking zawsze zajety, wiec sie nic
    nie udowodni, poza tym, ze mozna parkowac na jezdni :-)

    J.