  • Data: 2020-11-18 21:59:51
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Faktycznie z lewego pasa należało by skręcić prawie pod kątem
    > prostym.

    Miejsca jest dosyć, to skrzyzowanie jest szerokie.
    Zreszta dotychczas ludzie jezdzili własnie w ten sposób ze lewy pas
    jechał do lewego a prawy do srodkowego i czasami do prawego.
    Az nagle pojawiła sie tabliczka i zgłupiałem...

> [...]
    > jezdni. Następny mistrz organizacji ruchu chciał go rozwiązać na
    > chłopski rozum nie licząc się z PoRD
    > Powinni na jezdni namalować pasy ruchu na całym skrzyżowaniu
    > prowadzące odpowiednio z lewego na środkowy i z prawego na prawy
    > lub przemalować wysepkę a nie tworzyć blaszane prawo.
    > I jeszcze żartują "jedź poprawnie"
    > Należało by zapytać Prezydenta Poznania co myśli o radosnej
    > twórczości swoich podwładnych i kto będzie płacił za stłuczki.
    > Nie ma obowiązku oglądać ogłoszeń i reklam stawianych przy drodze.
    > Jak masz czas i chęć trochę się rozerwać to napisz do Prezydenta

    Moze zadzwonie do ZDMu.
    Dzieki wszystkim za wyjasnienia ale przyznaje sie ze jak ta tabliczka
    sie pojawiła to po pierwsze zgłupiałem a po drugie pomyslałem ze cały
    czas jezdzilem zle a i zdarzyło mi sie czasami na kogoś trąbnąć :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?