-
X-Received: by 2002:a1f:b002:: with SMTP id z2-v6mr7102737vke.3.1525867055259; Wed,
09 May 2018 04:57:35 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a1f:b002:: with SMTP id z2-v6mr7102737vke.3.1525867055259; Wed,
09 May 2018 04:57:35 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!x25-v6no361547qto.0!news-out.google
.com!p41-v6ni240qtp.1!nntp.google.com!x25-v6no361535qto.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 9 May 2018 04:57:35 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=156.67.127.240;
posting-account=v2ktiAkAAAA40dkPm0TYX-JJOlOA4k2g
NNTP-Posting-Host: 156.67.127.240
References: <2...@g...com>
<4...@g...com>
<pcq1ee$1ac$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
<5af1a4ad$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Skrzynia automatyczna
From: Bolko <s...@g...com>
Injection-Date: Wed, 09 May 2018 11:57:35 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3206
X-Received-Body-CRC: 3495609461
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631088
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 8 maja 2018 23:36:52 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> On Tue, 8 May 2018 15:22:34 +0200, "T." <k...@i...pl> wrote:
> > A jak trwałe są samochody ze skrzyniami dwusprzęgłowymi (a
> > właściwie
> > same skrzynie) zaczyna się już o tym mówić. Do 200 tys. przejadą, a
> > potem nawet nie ma co remontować. Wymiana droższa niż w klasycznych.
>
>
> No ale czy uzwględniajac powyższe ale wprowadzając wbrew zaleceniom
> zmianę oleju spowodowałoby to, że skrzynia automatyczna zamiast tych
> 200kkm wytrzyma 400kkm?
Wersja pana była taka że producenci nie chcą żeby wymieniac oleju
bo jak się zrobi to nie umiejetnie to można coś zepsuć.
Coś o dynamicznej wymianie było ale sie nie znam na tym wiec nie zapamietałem
Natomiast gość powiedział że producenci chcą aby skrzynie były jak
najlżejsze bo ma być eko. Wiec jakaś balszka zamiast centymetra ma pół.
A że pracuje w trudnuch warunkach to się nagrzewa. I z czasem
traci swoje własności wytrzymałościowe. Co powoduje awarie.
A że z czasem olej się zużywa i traci swoje własności.
To się wszystko sumuje.
Wspomniał o tym że np warto zamontować w takim samochodzie chłodnice oleju
skrzyni biegów. Co wydatnie pozwala wydłużyć czas działania skrzyni.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.18 15:35 J.F.
- 09.05.18 16:07 T.
- 09.05.18 16:47 Bolko
- 09.05.18 22:28 Marek
- 09.05.18 23:39 RadoslawF
- 10.05.18 00:12 Marek
- 10.05.18 01:20 RadoslawF
- 10.05.18 08:32 Marek
- 10.05.18 12:48 J.F.
- 10.05.18 13:58 Marek
- 10.05.18 15:59 J.F.
- 10.05.18 17:05 Bolko
- 10.05.18 17:30 J.F.
- 10.05.18 17:47 s...@g...com
- 10.05.18 18:28 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=