    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 20 Oct 2021 03:36:09 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Skrzynki narzędziowe a'la regał
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Wednesday, 20 October 2021 at 06:08:53 UTC+2, Jacek wrote:
    > Szukam sposobu, aby zapanować nad narzędziami i częściami - w ich
    > przechowywaniu i transporcie. Myślę o skrzynkach narzędziowych, które
    > można by spiąć ze sobą razem i zrobić coś na kształt "regału". Do tego
    > ewentualnie jakaś podstawa na kółkach do łatwego przemieszczania.
    > Na filmiku widać system DeWalt Tstak, który wygląda na dość fajny, ale
    > nigdy tego nie miałem w rękach.
    > https://www.youtube.com/watch?v=JMgoK5VlZbE&ab_chann
    el=Toolstop
    > Czy macie jakieś doświadczenia z podobnymi "wynalazkami"?
    > A może są jakieś inne patenty?

    Też dużo szukałem, bo ja mieszkam w różnych miejscach na świecie i mam dużo zabawek
    do wożenia ze sobą.
    Wszystko zależy od budżetu. Jak masz wysoki to wybierasz między Ridgid, Dewalt i
    Milwaukee. Różnice są, ale chyba tylko religijne. Znajdziesz wyznawców każdego z tych
    kultów, zależy co chcesz znaleźć.

    Przy niskim budżecie zaczynają się różne pomysły włączać. W Azji ażda restauracyjka
    ma dziesiątki albo setki małych kuchenek, takich na jeden kartusz LPG. Takie kuchenki
    kupuje się w palstikowej walizeczce. Restauracja owe walizeczki wystawia na chodnik,
    śmieciarze potem to wywożą. Pokręciłem się trochę po mieście i przytargałem trochę
    tych walizeczek, paint markerem podpisałem co w każdej jest i mam storage system za
    darmo. Inny mój kumpel mieszka tam gdzie czasowo mieszka dużo studentów i łatwo jest
    znaleźć wywalone niezłe walizki do podróżowania, takie z plaskitu termoformowanego.
    Do trzymania rupieci jak znalazł. A za kasę to idź na aliexpress i tam masz wszystko,
    na przykład takie: tiny.pl/992fk.