  • 1. Data: 2021-10-20 06:08:49
    Temat: Skrzynki narzędziowe a'la regał
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Szukam sposobu, aby zapanować nad narzędziami i częściami - w ich
    przechowywaniu i transporcie. Myślę o skrzynkach narzędziowych, które
    można by spiąć ze sobą razem i zrobić coś na kształt "regału". Do tego
    ewentualnie jakaś podstawa na kółkach do łatwego przemieszczania.
    Na filmiku widać system DeWalt Tstak, który wygląda na dość fajny, ale
    nigdy tego nie miałem w rękach.
    https://www.youtube.com/watch?v=JMgoK5VlZbE&ab_chann
    el=Toolstop
    Czy macie jakieś doświadczenia z podobnymi "wynalazkami"?
    A może są jakieś inne patenty?
    Jacek

  • 2. Data: 2021-10-20 12:36:09
    Temat: Re: Skrzynki narzędziowe a'la regał
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Wednesday, 20 October 2021 at 06:08:53 UTC+2, Jacek wrote:
> [...]
    el=Toolstop
    > Czy macie jakieś doświadczenia z podobnymi "wynalazkami"?

    Też dużo szukałem, bo ja mieszkam w różnych miejscach na świecie i mam dużo zabawek
    do wożenia ze sobą.
    Wszystko zależy od budżetu. Jak masz wysoki to wybierasz między Ridgid, Dewalt i
    Milwaukee. Różnice są, ale chyba tylko religijne. Znajdziesz wyznawców każdego z tych
    kultów, zależy co chcesz znaleźć.

    Przy niskim budżecie zaczynają się różne pomysły włączać. W Azji ażda restauracyjka
    ma dziesiątki albo setki małych kuchenek, takich na jeden kartusz LPG. Takie kuchenki
    kupuje się w palstikowej walizeczce. Restauracja owe walizeczki wystawia na chodnik,
    śmieciarze potem to wywożą. Pokręciłem się trochę po mieście i przytargałem trochę
    tych walizeczek, paint markerem podpisałem co w każdej jest i mam storage system za
    darmo. Inny mój kumpel mieszka tam gdzie czasowo mieszka dużo studentów i łatwo jest
    znaleźć wywalone niezłe walizki do podróżowania, takie z plaskitu termoformowanego.
    Do trzymania rupieci jak znalazł. A za kasę to idź na aliexpress i tam masz wszystko,
    na przykład takie: tiny.pl/992fk.

  • 3. Data: 2021-10-20 15:22:13
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Jeszcze mi się przypomniało że widziałem ostatnio skrzynki Keter. Bardzo cwane,
    solidne, duży wybór rozmiarów i kształtów.

  • 4. Data: 2021-10-20 18:28:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.10.2021 o 15:22, Konrad Anikiel pisze:
    > Jeszcze mi się przypomniało że widziałem ostatnio skrzynki Keter. Bardzo cwane,
    solidne, duży wybór rozmiarów i kształtów.
    Dzięki! Mam 2 skrzynki narzędziowe Keter z zamknięciem Quick Latch.
    Bardzo fajny patent z zamknięciem, bo wystarczy zatrzasnąć i trzyma, a
    otwieranie jest jednym ruchem. Poszukam więc Ketera do spinania skrzynek
    "do kupy".
    Jacek

  • 5. Data: 2021-10-29 13:33:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-10-20 o 06:08, Jacek pisze:
> [...]
    można by spiąć ze sobą razem i zrobić coś na kształt "regału". Do tego
    ewentualnie jakaś podstawa na kółkach do łatwego przemieszczania.

    Ja mam polskiego Qbrick'a. Jest ok. A pomacać można je w markecie.
    https://www.qbricksystem.com/wp-content/uploads/QS_C
    atalogue_2021_WEB_PLEN-2.pdf

    Robert

  • 6. Data: 2021-10-29 20:56:42
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Ja mam polskiego Qbrick'a. Jest ok. A pomacać można je w markecie.
    > https://www.qbricksystem.com/wp-content/uploads/QS_C
    atalogue_2021_WEB_PLEN-2.pdf
    Już się zdecydowałem na Qbrick Pro 500. Kupiłem jedną, jest ok. Mogłaby
    byc minimalnie większa, ale nie mam wyboru, bo inny model jest dla mnie
    za duży.
    Jacek