  • Data: 2016-12-15 14:05:33
    Temat: Re: Skrzyżowanie, rondo.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
    On Thu, 15 Dec 2016 12:24:17 +0100
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No włąśnie wynika ze znaku.

    No nie, litera prawa

    36. 1. Znak C-12 ,,ruch okrezny" oznacza, ze na skrzyzowaniu ruch
    odbywa sie dookola wyspy lub placu w kierunku wskazanym na znaku.

    mowi tylko, ze "oznacza".
    A dlaczego sie tak odbywa, to juz nie mowi.

    Zarzadzenie dyrektora zarzadu drogi w sprawie ustanowienia organizacji
    ruchu ?

    >No nie, C12 nakazuje Ci objeżdzać daną przeszkodę w okreśłony sposób
    >:)
    >Zatem dotyczy każdego skrzyżowania wokół tej przeszkody.

    Ale "na skrzyzowaniu". W/g Ciebie skrzyzowanie sie po tych ~10m
    konczy i jedziemy sobie zwykla droga (jezdnia ?) wokol wyspy do
    nastepnego skrzyzowania.
    To czemu mialbym nie zawrocic na tej drodze, jesli nie ma informacji,
    ze nie jest jednokierunkowa ?

    J.