eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSmart TVRe: Smart TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe
    .org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <5fdccba1$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fdccf34$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fdcdcc2$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <rroick$1f6$1@dont-email.me>
    <5fe0570c$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <d4xzmk6v05r7$.15q98axuwh1v9$.dlg@40tude.net>
    <rrqlpv$9li$1@gioia.aioe.org> <56lr9ea4lg5n.d1sr2pp7ndix$.dlg@40tude.net>
    <5fe0f352$0$547$65785112@news.neostrada.pl> <rrv3kb$2oe$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <rrv3kb$2oe$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Smart TV
    Date: Wed, 23 Dec 2020 13:10:17 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <5fe333ab$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.130.161
    X-Trace: 1608725419 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 507 83.30.130.161:49947
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2424
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:760383
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:rrv3kb$2oe$...@d...me...
    W dniu 21.12.2020 o 20:11, J.F. pisze:
    >> Ale to trzeba w duzej korporacji pracowac, i wiedziec jaka np byla
    >> sprzedaz przed reklama, a jaka po ..

    >Reklama nie zawsze działa od razu. Za ileś miesięcy będziesz kupował
    >jakiś gadżet i z kilku podobnych wybierzesz ten "bardziej znanej
    >marki" a nie "jakiś noname" marki o której w życiu nie słyszałeś.
    >Skąd różnica? Bo leciała reklama, na którą "nie zwracałeś uwagi" :)

    Za kilka miesiecy to mnie pewnie zaatakuje reklama innej marki :-)

    a tutaj ... jaki gadzet masz na mysli ?

    -jesli to jakis malo popularny gadzet ... pewnie zapomne przez kilka
    miesiecy,

    -jak przyjdzie potrzeba ... zaczne szukac, znajde pewnie wiele,

    -marka producenta ... no, gra jakas role u mnie, ale na dobra marke
    pracuje sie latami, a traci szybko :-)
    I raczej poczucie marki nie ma zwiazku z reklamami ... przynajmniej
    u mnie.
    Choc jakby tak latami wbijali "my jestesmy najlepsi w gadzetach" ...
    tylko ze ja niedowiarek jestem, na slowo nie uwierze :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: