  • Data: 2023-03-16 11:39:54
    Temat: Re: Smutek u elektrokucy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Mar 2023 10:37:53 +0100, Cavallino wrote:

    > To raz.
    > A przede wszystkim - i tak zatrzymuję się po drodze, więc nie mam
    > żadnego problemu żeby w tym momencie podłączyć wtyczkę, jeśli będzie
    > KIEDYŚ taka potrzeba.

    Musisz miec tę wtyczkę.
    No chyba, ze agregat wozisz ze sobą :-)

    > Ta czynność straszy tylko hejterów, doświadczeni użytkownicy bev nie
    > mają z tym żadnego problemu.
    > Tak jak wszyscy inni z ładowaniem telefonu.

    Rozładowany telefon wkurza. I nie mozna za obiad zaplacic (telefonem).

    Wiec widac dobrze wiedzą o co im chodzi :-)

    > Mam bliżej, więc nie muszę się latem ładować po drodze.
    > A i tak się zatrzymuję, na drugie śniadanie albo obiad i toaletę, tyle
    > że bez ładowania.

    Jakbys jechal szybciej ... :-P

    > Z poznani to i tak 1 nocleg (i tak by był) i jedno zatrzymanie dziennie
    > dodatkowo, które i tak by się zrobiło.

    Z Poznania to 4 obiady. Wiec nawet jak jeden zamienisz na nocleg,
    to i tak za duzo zostaje :-P

    Przy czym spalinowcem, to moge pokonac w jeden dzien, czy

    J.