  • 1. Data: 2023-03-15 21:36:56
    Temat: Smutek u elektrokucy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/868055
    4,silnik-diesla-benzynowy-zakaz-samochodow-spalinowy
    ch-2035-niemcy-polska.html#silnik-diesla-i-benzynowy
    -zakazane-w-2035-roku-niemcy-zawarly-sojusz-polska-g
    ra-do-tej-samej-bramki

    Niemcy montują koalicję przeciw niemc^H^H^H EU;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-03-15 21:48:46
    Temat: Re: Smutek u elektrokucy
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.03.2023 o 21:36, Shrek pisze:
> [...]
    -zakazane-w-2035-roku-niemcy-zawarly-sojusz-polska-g
    ra-do-tej-samej-bramki

    > Niemcy montują koalicję przeciw niemc^H^H^H EU;)

    No i bardzo dobrze :) Teraz się zleto hejtery dwa elektryczne i będą się
    ogłaszać o obrazę uczuć :D

    Tak przypadkiem o "złomie" jak to grupowy "konik' nazywa.

    Skoro można kupić obecnie 15 latka w cenie 5 tysi, który spokojnie może
    objechac ziemię, to nie wyobrażam sobie tej ceny w 15 letnim elektryku z
    taką możliwością :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-03-15 22:02:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-15 o 21:48, LordBluzg(R)?? pisze:
> [...]
    ch-2035-niemcy-polska.html#silnik-diesla-i-benzynowy
    -zakazane-w-2035-roku-niemcy-zawarly-sojusz-polska-g

    Dobrze to będzie jak dopuszczą auta na ziemniaki albo kukurydzę,
    bo coś mi się wydaje, że rynek paliw syntetycznych
    jest dość monotematyczny obecnie.

  • 4. Data: 2023-03-15 23:03:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.03.2023 o 22:02, cef pisze:

> [...]
    >
    > Dobrze to będzie jak dopuszczą auta na ziemniaki albo kukurydzę,
    > bo coś mi się wydaje, że rynek paliw syntetycznych

    Jak zrobio syntezę z wody na wodór...to kto wie, były juz takie zakusy
    kiedyś...

    Może ktoś "wskrzesi" Joe-Cell? :D

    Elektroliby nie mogłby hejtować, że spalinujemy :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-03-15 23:10:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dobrze to będzie jak dopuszczą auta na ziemniaki albo kukurydzę,
    > bo coś mi się wydaje, że rynek paliw syntetycznych
    > jest dość monotematyczny obecnie.

    Skonczy się na tym, że będzie jak obecnie tylko pewnie z dodatkowym
    podatkiem. Wtedy będzie eko:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-03-15 23:16:28
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.03.2023 o 23:10, Shrek pisze:

    > Skonczy się na tym, że będzie jak obecnie tylko pewnie z dodatkowym
    > podatkiem. Wtedy będzie eko:P

    Wiesz, głównie chodzi o to, że kiedyś nie będzie rejestracji nowych,
    tradycyjnych spalinowców. Jak sobie spojrzę na Kubę to tam chyba
    najlepiej jeżdzą takie 40 latki...czyli mam wyjebane bo prędzej umrę niż
    kupię prątkowca :D

    ...generalnie mogę napisać, że mnie to już nie dotyczy a czym będą się
    odpychać, to w sumie mam wyjebane :D

    Nadal jednak mogę razić uczucia religijne prątkarzy :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-03-16 00:39:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nadal jednak mogę razić uczucia religijne prątkarzy :D

    Najbardziej podobamisię Kawalinjo (hejter spalinowców/PLONK
    Kapelusznik/pogromca "wolniaży poniżej 140km/h/dawniej), (niedoszły
    kupiec Ferrari/-stąd jego ksywa) (nie będę pisał o pizzerni:D)...

    Skończył/był na akumulatorku i teraz się ładuje...generalnie załadował
    się w momencie kupna i jak jedzie nad morze, to wrócić NIEMOŻE bo się
    musi się doładować i planować zakupy :D:D:D w Lidlu z obiadem :D OK w
    domku doładowuje nocą w garażu z Energetyki... co jego PV w dzień karmi
    się słońcem a w nocy wydobywa kilowaty z umowy ujemne o
    przesył-opłata/cokolwiek. W dni świetlne, nie wystarcza jednak na
    jacuzzi. OK, ma jakiś myk...ale zapomniał że najpierw zainwestował w
    system sporą kasiorę a teraz szuka frajera, żeby sprzedać autko w cenie
    wyższej lub takiej samej niż zapłacił :D...tylko po to, żeby kupić Teslę :D

    On nie będzie jeździł 4 letnim złomem spalinowym. To obraza jego uczuć
    elektrycznych! :D:D:D

    Proponuję dodać to do KONSTYTUCJI :D

    Mógł wybrać spalinowca i hejtować Myika i tego debila od francuskiej
    hulajnogi :D Teraz szuka w necie algorytmów jak dojechać w Tatry :D:D:D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-03-16 06:36:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-03-2023 o 21:48, LordBluzg(R)?? pisze:
> [...]
    -zakazane-w-2035-roku-niemcy-zawarly-sojusz-polska-g
    ra-do-tej-samej-bramki

    > No i bardzo dobrze :) Teraz się zleto hejtery

    Już się zleciały co widać z cytatów.
    Dołączasz do nich.
    PLONK

  • 9. Data: 2023-03-16 10:30:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Mar 2023 00:39:19 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    > się w momencie kupna i jak jedzie nad morze, to wrócić NIEMOŻE bo się
    > musi się doładować i planować zakupy :D:D:D w Lidlu z obiadem :D OK w

    Ale bądzmy rzetelni - jak Cavallino jedzie nad morze, to przeciez nie
    po to, aby zawrocic i wracac.
    Wiec czas na ładowanie jest.
    A i jesc sie chce.

    Ja jak jade nad morze, tzn nad Baltyk, to musze obiad po drodze
    planowac, bo raczej nie dojade elektrykiem. Ale jeden postĂłj w
    urlopowej trasie raczej zniose, a i obiad sie przyda.

    Gorzej z tym drugim morzem, bo to ze 3 obiady.

    W sumie, jakby była wygodna leżanka, to niech sie ładuje i 2h.

    Jeszcze jedna wersja ... moze wtedy rusza pociagi samochodowe ...

    J.

  • 10. Data: 2023-03-16 10:34:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Mar 2023 23:16:28 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    > tradycyjnych spalinowców. Jak sobie spojrzę na Kubę to tam chyba
    > najlepiej jeżdzą takie 40 latki...czyli mam wyjebane bo prędzej umrę niż

    Podatek wprowadzą, albo zlikwidują sprzedaż benzyny.

    Trzeba kupic pole pod rzepak :-)

    J.