  • Data: 2023-03-16 16:14:55
    Temat: Re: Smutek u elektrokucy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Mar 2023 15:48:11 +0100, io wrote:

    > Czemu nic. Współczesna turystyka, elektrykiem zamiast piechtochodem.
    > Transport to zupełnie inna sprawa. Można w pociąg wsiąść. Ostatnio
    > widziałem 500km za 35zł. Jaki sens płacić za transport indywidualny na
    > takim dystansie? Mi spalinówką wychodzi min 10x drożej za samo paliwo.

    Cena raczej promocyjna ... czytaj - ktos musi dopłacic.

    W miare fajnie sie jedzie pociągiem np z Wroclawia do Gdanska, troche
    gorzej np do Mielna czy Karpacza.
    I fajnie sie jedzie na pare dni, gorzej z wiekszą iloscia bagazu,
    dziecmi czy innym sprzętem, jak np deska (do windsurfingu) czy narty

    Ludzie maja samochody spalinowe i najwyrazniej im sie podobają.
    I elekryczny powinien byc nie gorszy.

    J.