  • Data: 2023-03-16 16:34:54
    Temat: Re: Smutek u elektrokucy
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-03-2023 o 15:35, J.F pisze:

    > Ale musisz miec odpowiedni pojazd.
    > No dobra - nawet nissan zrozumial, ze 200km zasiegu to za mało :-)
    >
    > Poza tym pojedziesz w inne miejsce, i bedziesz musiał po drodze
    > ładować.

    No to naładuję.
    Nie ma z tym problemu, mam takie fajne złącze z przodu i umiem go użyć.

    > Hm, akurat Tesle bym podejrzewał, ze staranniej dobierają lokalizacje.

    A jest odwrotnie.

    > Od czego?

    Który raz mam to napisać?
    Poszukaj sobie w archiwum.

    > W celach rzetelnosci.

    Nie.

    > Elektryk ma jednak pare wad, dla jednych mniej istotne, dla innych
    > bardziej ..

    Znikają po zakupie.
    To głównie jego cechy, a nie wady.

    To że coś jest inne, nie oznacza że złe.

    > Ale trudno zabrac więcej w trasę :-)

    Ile razy w roku jedziesz w trasę?

    > Ech, patrz wyzej - darmowa ładowarka, ale z toaletą, z dobrym
    > jedzeniem, z pięknym widokiem, i duzej mocy :-)

    Znajdziesz, ale każda z tych cech w innej. ;-)

    > Tylko czemu wymiana płynu taka droga ? :-P

    Tańsza niż paska.

    > Od elektryka czy od fiata?

    Jakiego fiata?

    > Tobie moze wystarczy, u mnie troche zabraknie ...

    Nie zabraknie, w jeżdżeniu palcem po mapie będzie ok.
    Tym, którzy kupią, wystarczy.

    > Czasami.

    Zawsze.

    > Mnie nie interesi.

    To nie pytaj.

    > A co - wyszedl hejter z worka?

    Hejterów worku (wątku całe mnóstwo).
    Przykładnie popolonkowani na szczęście.

    > BEV sa swietne, bardzo szybko się ładują na stacji 350kW,
    > tylko nie Twoj, bo takiego nie masz, a pod drodze nad morze tez nie
    > masz takiej ładowarki :-P

    Ładowarkę mam, ale nie potrzebuję korzystać, więc po co miałbym wydać
    drugie tyle kasy za to samo?

    > No ale ... jak juz cie bedzie stac na taki szybki samochod, to moze
    > bedziesz sie mógl pochwalic, ze ładowanie przed podrózą to tylko 10
    > minut ...

    Mniej i lepiej, bo za friko.
    Tzn. dzień wcześniej na zakupach, albo z pv.

    > A ja nie lubie tracic czasu tak bezproduktywnie.

    To TY sobie musisz kupić odpowiednie auto.
    Ale to nadal nie mój problem.
    Twój też nie, bo prędzej zapłacisz za karawan niż za bev.