  • Data: 2022-07-26 15:30:31
    Temat: Re: Śnieg pada.
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musiałbyś wskazać coś bardzo konkretnie bo tak to trudno się odnieść.
    > Nie widzę nic złego w użyciu takich porównań, bo mają działać na
    > wyobraźnie. Wszystko zależy od miejsca i kontekstu.

    Cały czas takich "jednostek" używają. "Ten pojazd waży tyle, co 15
    dorosłych słoni". Skąd do wafla nędzy mam wiedzieć, ile waży słoń. Te
    słonie to jakieś standardowe są, czy są chudsze i grubsze? Albo inną
    jednostką masy są "samochody osobowe". "Statek waży tyle, co 200
    samochodów osobowych". Hmm, mój waży 1600kg, Żony chyba poniżej 1000,
    oba są osobowe. Albo "ma tyle mocy, co 100 samochodów osobowych". Kurde,
    samochód może mieć 40KM, albo ponad 1000. "Ta pompa może napełnić w 5
    minut 10 basenów olimpijskich". I teraz weź człowieku szukaj, jaką
    pojemność ma basen olimpijski. To jakiś standard? Nie wiem, nie znam się
    na sporcie.
    Od 1989r, czyli od śmierci panów K&K, nie dowiedziałem się z TV niczego,
    czego bym nie wiedział. Oglądam, bo to lepsze, niż disco polo, którego
    nie trawię, czy namolna propaganda TVN/TVP. No i trochę mam nadzieję, że
    doczekam czegokolwiek sensownego w TV jakiejkolwiek...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa