  • Data: 2021-03-31 10:58:06
    Temat: Re: Sonda lambda a nieszczelny układ wydechowy
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2021 o 03:41, JDX pisze:
    > On 2021-03-31 00:16, LordBluzg(R) wrote:
    > [...]
    >>
    > Dla mechanika rzeczywiście było ,,łatwo", bo diagnoza i zaspawanie dziury
    > z 10 minut zajęła.

    Zaspawanie dziury kończy się nową dziura po miesiącu. To się zwyczajnie
    wymienia.

    > Ale naprawienie tego samemu bez porządnego podnośnika
    > albo przynajmniej kanału jest IMO trudne.

    10 minut pracy. Bierzesz kawałek koca azbestowego, starą puszkę i
    sciskasz obejmami do węża :] Nie musi być ani kanał ani podnośnik,
    wystarczy wysoki krawężnik.

    > Optymistycznie zakładając, że
    > ma się jakąś współczesną spawarkę i nie bliskie zeru doświadczenie w
    > spawaniu. A zapytałem po to, aby potwierdzić moje przypuszczenia.

    Powtarzam, to się wymienia na nowe i zapomina.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>