  • 21. Data: 2017-06-28 18:14:37
    Temat: Re: Sonda lambda - nasadka z nacięciem na kabelek
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w
    <news:oj0k58$9m0$2@dont-email.me>:

    > Nie trać mojego czasu jeśli nie masz nic do zaoferowania, ok?

    Jesteś kłamcą i na dodatek wielkim leniem:

    http://eteng.pl/index.php?controller=product&id_prod
    uct=128710100
    http://eteng.pl/index.php?controller=product&id_prod
    uct=128670205

    Przeprosisz publicznie, czy ogon podwiniesz...

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2017-06-28 18:19:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Jesteś kłamcą i na dodatek wielkim leniem:

> [...]

    O widzisz - no udało Ci się znaleźć! Brawo - dziękuję! A ja szukałem i nie
    widziałem. Twój kolega obok też się zbytnio nie popisał, prawda? Bo znalazł
    tylko uniwersalną opisaną 22mm. Czyli nie było to aż takie proste - ale
    Tobie się udało.

    > Przeprosisz publicznie, czy ogon podwiniesz...

    Kogo i za co mam przepraszać, Twoim zdaniem?

    Bo z całą pewnością Ty nie masz powodów do nazywania mnie kłamcą, więc
    jeśli komuś się należą przeprosiny to racze mi się one należą.

  • 23. Data: 2017-06-28 18:27:34
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Kogo i za co mam przepraszać, Twoim zdaniem?
    > Bo z całą pewnością Ty nie masz powodów do nazywania mnie kłamcą, więc
    > jeśli komuś się należą przeprosiny to racze mi się one należą.

    Czyli ogonek...

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2017-06-28 18:28:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Czyli ogonek...

    Ja mam wrażenie jak bym był nauczycielem na zastępstwie w szkole
    specjalnej...

    Proste pytanie Ci zadałem:

    Kogo i za co mam przepraszać, Twoim zdaniem?

  • 25. Data: 2017-06-28 18:38:54
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Ja mam wrażenie jak bym był uczniem w szkole specjalnej...

    Sam z siebie jednego zdania z przeprosinami publicznymi nie potrafisz
    sklecić?

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2017-06-28 18:40:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-06-28 18:06, Pszemol wrote:
> [...]
    OTORYZACYJNY-2017_NET.pdf

    > Nie wiem co to jest ta Twoja nasadka 7,8".
    >
    > My tu mówimy o nasadkach 7/8" czyli "siedem ósmych części cala", chodzi o
    > ułamek całkowity a nie dziesiętny jak napisałeś "7 i 8 dziesiątych" cala.
    >
    > Kumasz teraz czaczę?

    Oczywiście miałem na myśli 7/8", cieszę się że sprawiłem Ci chwilę
    radości. Wyraźnie Ci tego brakuje w życiu.

  • 27. Data: 2017-06-28 18:44:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    OTORYZACYJNY-2017_NET.pdf

    > Oczywiście miałem na myśli 7/8", cieszę się że sprawiłem Ci chwilę
    > radości. Wyraźnie Ci tego brakuje w życiu.

    Nie, nie radości, dużo frustracji.

    Prosty temat w sumie, a taką chryję zrobiliście... Po co?

  • 28. Data: 2017-06-28 18:47:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Być może zauważysz wtedy, jak wytężysz wzrok, że nasadka opisana 22mm w
    > katalogu ma właśnie wytłoczenie 7/8" 22mm na swym boku, dokładnie tak jak
    > ta moja ma, a więc będzie właśnie o te pół milimetra szersza, aby "chwycić"
    > też za jednym zamachem calowy rozmiar 7/8".

    Od kiedy 0,22 mm (a dokładniej 0,225 mm) = 0,5 mm?

    MSPANC ))))))

  • 29. Data: 2017-06-28 18:48:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Od kiedy 0,22 mm (a dokładniej 0,225 mm) = 0,5 mm?
    >
    > MSPANC ))))))

    Gdyby nasadka miała dokładnie 22,22mm to byś jej na sondę 7/8" nie założył
    albo potem nie zdjął. O tolerancjach przy pasowaniu słyszałeś, czy wolisz
    błazna z siebie robić?

    Normalnie szkoła specjalna, panowie...

  • 30. Data: 2017-06-28 19:38:45
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Gdyby nasadka miała dokładnie 22,22mm to byś jej na sondę 7/8" nie założył
    > albo potem nie zdjął.

    To może ja sie dopytam -- dlaczego uważasz, że 22,5mm to to samo co 7/8",
    skoro to jest 22,225mm -- pomyliłes się o całe 0,275mm

    > O tolerancjach przy pasowaniu słyszałeś,

    Ale zarówno 22mm jak i 7/8" musi mieć takową, więc YPB?
    Twój klucz 22mm-7/8" jaka ma tolerancję? Skorzystaj z suwmiarki...

    > czy wolisz
    > błazna z siebie robić?
    > Normalnie szkoła specjalna, panowie...

    Popatrz ilu masz wykładowców, a i tak nic do cię nie dociera, panie
    inżynierze elektroniku z okolic Jackowa

    --
    'Tom N'