-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganew
s.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@b...poznan.pl>
<b...@g...com>
<516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.net>
<51697d98$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<194rplgqngbh3$.1cbq5lo4n660j$.dlg@40tude.net>
<5169d082$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<kkdtnk$jho$1@mx1.internetia.pl> <1...@b...poznan.pl>
<516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Spalanie
Date: Thu, 18 Apr 2013 17:32:38 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130418-0, 2013-04-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 84
Message-ID: <51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.64.71
X-Trace: 1366299156 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1252 83.25.64.71:51579
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489678
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:
>>>>> Gdyby był przechylony raz w jedna, raz w druga to raz przekłamanie
>>>>> w laniu do pełan byoby na plus, raz na minus.
>>>>
>>>> 0+0/2=0
>>>>
>>> Bez sensu.
>>
>> Tylko dla humanisty.
>
> Nie Cavallinuj! Takie cięcie cytatów kończy sens dyskusji...
Nie - to sprawia, że wszystko nabiera sensu.
Odsiałem tylko to co zupełnie nieistotne, bzdurne i nie warte nawet
cytowania.
Jak zwykle zresztą.
>> To znaczy że nie wiesz, czy pali 9, 10, czy 11.
>> Nic nie wiesz jednym słowem.
>
> Wiem, że jak ktos pisze, że pali mu 9 to znaczy ze nie pali wiece niz
> 9,9...
Nie, to znaczy że NA TYM kawałku problemu mógł się rypnąć o 10%, a to jest
dopiero pierwsza możliwość.
>>>> Skąd wiesz, skoro nie znasz moich?
>>>>
>>> No przciez pisałeś jakie są Twoje...
>>
>> Zacytuj może..... ?
>>
> Wróć. teraz twoeirdzisz, ze nie pisałes iż Twoj samochód pokazuje lampke
> rezerwy zawsze w tym samym momencie? Dyskutujesz sam ze swoimi tezami?
Nie, dyskutuję z pierdołami którzy są w stanie zapamiętać tylko część
treści, za to uważają, że to jest jedyny tekst jaki ktoś w życiu napisał.
Jako że już nie pamiętasz o czym była mowa zacytuję:
"moje doświadczenia w tym zakresie sa zupełnie inne niż Twoje."
Gdzie tu widzisz jakieś ograniczenia do ostatniego samochodu?
>>> No przeciez wiesz, jakie inni mają wyniki.
>>
>> No wiem.
>> Albo w miarę podobne, albo źle policzone. ;-)
>>
> Hmm, widzę że dochodzimy do sedna.
Ja już dawno doszedłem, cały czas nie wiem tylko po co chcesz mnie
przekonywać do jakichś swoich bzdur?
>>> No własnie.
>>> Stosując podobnie absurdalen porównania: Tobie daje 5
>>
>> Bzdura.
>> Mnie daje 4 i moge na to przedstawić Excela z wynikami z ostatnich 10
>> lat. Jesteś pewien, że każdy z tych którym auta paliwo produkują jest
>> w stanie to zrobić?
>>
> Cavallino, ale przecież ja tobie nie zarzucam, ze Tobie auto pali tyle ile
> piszesz...
Problem w tym, że pali nie tylko mi, tylko każdemu którego zeznania było mi
dane zweryfikować.
Nawet takim, którym przed weryfikacją paliło w cudowny sposób o litr, czy
kilka litrów mniej.
> Sam mam swojego exela i w zaleznosci od tego jak jade, mam bardzo rózne
> wyniki. Wiec skąd przekonanie, że jak tobie auto pali 15 to komuś innemu
> nie może palić 10?
Bo sprawdzam spalanie we wszystkich aspektach, ile auto pali średnio, ile
pali minimalnie, gorzej z maxem, ze względu na słaby dostęp do toru.
Więc wiem kiedy ktoś podaje jakieś brednie że średnio pali x, gdy
jednocześnie nawet nie sprawdza normalnego zużycia, tylko cały czas
uskutecznia ślamazarne wleczenie się na trasie.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.04.13 17:39 Cavallino
- 18.04.13 17:40 Cavallino
- 18.04.13 21:52 Axel
- 18.04.13 23:00 Budzik
- 18.04.13 23:13 Budzik
- 18.04.13 23:13 Budzik
- 18.04.13 23:14 masti
- 18.04.13 23:17 Cavallino
- 18.04.13 23:19 Cavallino
- 18.04.13 23:27 Cavallino
- 19.04.13 09:15 Mirek Ptak
- 19.04.13 10:59 J.F
- 19.04.13 11:55 J.F
- 19.04.13 12:40 Mirek Ptak
- 19.04.13 13:15 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=