eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newspeer1.de.
    telia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx01.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
    <4fcfa6f4$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl>
    <4fcfb699$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqq0p3$a55$1@inews.gazeta.pl>
    <4fd09e19$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqqtj7$c7h$1@inews.gazeta.pl>
    <4fd10dc9$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr0gg2$h7s$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jr0gg2$h7s$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Sun, 10 Jun 2012 08:58:32 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120609-1, 2012-06-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 16
    Message-ID: <4fd44595$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.174.150
    X-Trace: 1339311509 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1313 83.11.174.150:49585
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2454175
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    >> Dlatego pytam czy działa to też w drugą stronę, czyli czy jak
    >> przyspieszę jeszcze trochę wolniej, to jeszcze więcej oszczędzę.
    >
    > Mi to ciężko stwierdzić, ale wydaje mi się, że nie, bo schodzimy już albo
    > do niższych obrotów przy zmianie biegu, a to niewiele silników będzie
    > tolerować, albo przyspieszamy dłużej z delikatniej wciśniętym pedałem gazu

    No nie, pytałem o przyspieszanie z tak samo wciśniętym pedałem gazu, ale
    krócej.
    Moim zdaniem 1500 (a tyle mówisz że będzie po zmianie biegu) to również za
    nisko dla większości silników diesla.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: