  • Data: 2023-02-10 00:14:46
    Temat: Re: Spaliło się 10 elektryków...
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2023 o 21:08, nadir pisze:

    > Nie wiem skąd te wnioski, bo ja nic takiego nie twierdziłem, ale
    > faktycznie brednie wypisujesz.

    A co mnie obchodzi jakie brednie Ty pisałeś. Piszę o tym co jest
    oczywiste, że nie wszystko się kończy ze starości. Niektóre jest wadliwe
    od początku i nim się zestarzeje kończy się. I Ty g..o wiesz o tym jak
    jest w przypadku elektryków.

    > Sam założyłeś wątek o pożarach samochodów. Po ciul teraz wyskakujesz z
    > truciem ludzi? Mięsa też nie jesz?

    Wątek jest o tym, że w rok w całej Polsce spaliło się zaledwie 10 sztuk.
    Jak nie rozumiesz co z tego wynika to jesteś zwykłym tępakiem.

    > No oczywiście, i przy tym zapala się przy szybkim przepełnieniu albo
    > opróżnieniu zbiornika, a czasem wręcz samoistnie.

    A Ty wiesz od czego się te 10 sztuka zapaliło czy tylko sobie pieprzysz.

    > No to nie wiem czy gratulować czy współczuć, ale to już wiele wyjaśnia.

    Wyjaśnia jak głupia jest twoja argumentacja.

    > Elektryki składają się na drogi? Nie w tym kraju. Jest wręcz odwrotnie,
    > opłata drogowa jest w paliwach płynnych, w prądzie póki co jej nie ma.

    Na drogi składają się wszyscy, konsumują głównie właściciele spalinówek.

    > Cały czas myślisz o własnej dupie, świat nie, tylko w przypadku
    > elektryków, nie kończy się na melexach.

    Woź w spalinówce jak wierzysz w te swoje głupoty o użyteczności gaśnicy
    samochodowej w gaszeniu pożarów auta.

    > Czy nie wystarczy, to nie wiesz. A gaśnicę, póki co, trzeba u nas wozić,
    > czy to się komuś podoba, czy nie.

    No to woź. Może Ci się przyda przy gaszeniu tego twojego smroda. Skoro
    tak w to wierzysz.