  • Data: 2023-02-10 18:09:17
    Temat: Re: Spaliło się 10 elektryków...
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2023 o 00:14, io pisze:

    > A co mnie obchodzi jakie brednie Ty pisałeś. Piszę o tym co jest
    > oczywiste, że nie wszystko się kończy ze starości. Niektóre jest wadliwe
    > od początku i nim się zestarzeje kończy się. I Ty g..o wiesz o tym jak
    > jest w przypadku elektryków.

    Nie wiem bo nie posiadam elektryka, ale ty wiesz bo masz melexa? Tak
    sobie to tłumacz.

    > Wątek jest o tym, że w rok w całej Polsce spaliło się zaledwie 10 sztuk.

    Bo jest ich zaledwie 30 tys. sztuk...

    > Jak nie rozumiesz co z tego wynika to jesteś zwykłym tępakiem.

    ...kretynku

    > A Ty wiesz od czego się te 10 sztuka zapaliło czy tylko sobie pieprzysz.

    Tak samo jak ty wiesz od czego zapaliło się 10 tys. benzyniaków.

    > Na drogi składają się wszyscy, konsumują głównie właściciele spalinówek.

    Kto to są ci wszyscy i w czym na drogi składają się właściciele/kierowcy
    elektryków, tym bardziej gdy ładują za darmo?

    > Woź w spalinówce jak wierzysz w te swoje głupoty o użyteczności gaśnicy
    > samochodowej w gaszeniu pożarów auta.
    > No to woź. Może Ci się przyda przy gaszeniu tego twojego smroda. Skoro
    > tak w to wierzysz.

    Ja nie muszę wierzyć, ja wiem jak używać gaśnicy, no i moja ma więcej
    niż 1kg. Kilogramowa i większa nie mieści się do melexa albo obniża jego
    zasięg? A chooj mnie to obchodzi.