  • Data: 2011-01-27 22:41:13
    Temat: Re: Spamik (Kamera HD)
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2011 23:33, marider pisze:

    > Go Pro na R1
    > http://www.youtube.com/watch?v=GHfKm08DMDg&feature=p
    layer_embedded#

    > Wyglada niezle ale nie jestem zaden spec po lodzkiej szkole filmowej i
    > sprzetu nie widzialem 1 ani 2, ot tak laickim okiem z YT - film jak film ;)

    No właśnie. Lepiej czy gorzej od tego?
    http://www.youtube.com/watch?v=Lry2dHzY9Ao

    Jedna z tych kamer jest słaba, a druga bije ją na głowę.

    Ale takie porównanie jest jednak zupełnie niemiarodajne. Bardziej miarodajne
    jest to, które podesłałem wcześniej: po pół klatki kręcone każdą z kamer w
    identycznych warunkach.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas