  • Data: 2009-05-29 18:20:07
    Temat: Re: Spodnie motocyklowe dżinsowe - warto rozważyć?
    Od: Tekus <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    Też przed wiosną zastanawiałem się co kupić na lato, mam zwykłe texy z
    wypinana membraną, jednak chciałem coś bardziej cywilnego.
    Oglądałęm jeansy motto i niestety zonk, jakość tragiczna, w moto targach
    oglądałem jeszcze innej firmy, ale śladowe ilości protektorów mnie
    zniechęciły. W końcu znalazłem, co prawda wysoka półka cenowa, ale
    jakość pierwsza klasa, protektory kolan (łącznie z wew. częścią kolana)
    oraz bioder. Są szare i jeansowe:
    http://holan.pl/pl/product/30/289/292/2057/spodnie_C
    ity
    W intermotor dało radę stargować ok. stówkę.

    --
    Adam Witkowski