    From: "A" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Sprezysty pasek metalu a temperatura
    Date: Mon, 26 Oct 2009 08:25:49 -0500

    Koledze to trzeba co tydzień powtarzać że inżynierom trzeba wyjaśnić
    czy rozwiązanie ma być jednostkowe, czy masowe? Mam parę pomysłów, ale
    szkoda mi języka strzępić, jak nie wiem czy na temat...
    Konrad

    Komu ? ;)
    Pierwszy post i odpowiedz zalatwila wszystko dotarlem do odpowiedni tabel
    znajdujac dane katalogowe proponwanego materialu i podobnych oraz ich
    zamienników miedzynarodowych. Sprawa rozwiazana, próbki róznych materialów
    ida. A styl pracy zalezy od punktu siedenia co ma do tego iliosc? Potrzebny
    byl odpowiednio dobry material i jego oznaczenia tylko tego dotyczylo
    pytanie. Przegladajac rodzine podobnych zaproponowanych przez PL(N)umber_One
    dotarlem do wydaje sie najbardziej odpowiednich, dalej juz tylko praktyka i
    testy.

    Dziekuje za szczere checi.