  • Data: 2020-07-31 20:40:13
    Temat: Re: Spustoszenie w sieci ethernet - trochę NTG
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31/07/2020 20:23, sirapacz wrote:
    > Wystarczy, że na prostym przełączniku zrobisz pętlę i sparaliżujesz całą
    > sieć. Packet storm.

    Niektóre switche, szczególnie tanie z lat 200x, potrafiły to zrobic bez
    pętli, zalewajac sieć śmieciami i produkując je bez ani jednej wpiętej
    karty sieciowej. Wystarczył skok napięcia. Adminowałem siecią amatorską
    w tamtym czasie i procedura "resetowania switcha" była normalną rzeczą,
    nie tylko u nas, ale w ogóle w sieciach opartych o tani złom.