    Subject: Re: Sray - 3 numery na sucho (bez mydła)
    To: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: adrols <a...@g...pl>
    Date: Fri, 4 Sep 2020 11:06:56 +0200

    W dniu 2020-09-04 o 10:07, Liwiusz pisze:
    > Też o tym pomyślałem, że jesteś strasznym marudą, który nie umie sobie
    > poradzić z dość prostą sprawą, w dodatku masz problem z jasnym (bez
    > zbędnego wodolejstwa) opisywaniem problemu.
    Zapewne Ty byś moją sprawę opisał w dwóch zdaniach, szacun.

    > I to jeszcze naiwnym, skoro myślisz że konsultanci przeszukują usenet i
    > dzwonią do niezadowolonych klientów.
    Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.

    > Sobie zaaplikuj, to może nie będziesz puszczał takich bezsensownych
    > postów :)

    Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i
    na wszystko masz odpowiedź, tak?
    No widzisz, kiedyś na tej grupie było inaczej, kiedyś ludzie sobie
    pomagali, ale teraz jak widać już na to liczyć nie można.

    Reasumując, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :P