-
Data: 2020-09-04 21:27:42
Temat: Re: Sray, Play pomarudzić trzeba
Od: Adrian <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2020-09-04 o 11:12, Liwiusz pisze:
Po pierwsze, dziękuję za merytoryczną odpowiedź
> Wydesytylowałem z twojego postu jeden z problemów, który można by
> napisać w paru słowach: "naliczyli mi abonament za kolejny miesiąc, gdy
> ja przenoszę numer za parę dni", co wyjaśniłem, że nie ma w tym nic
> dziwnego.
Nie wszyscy mogą być i są tak doświadczeni jak Ty w tych sprawach.
Dodam, że uczono mnie aby opisywać problem od A do Z, tak aby nie było
dodatkowych pytań
> Pozostałej części twojego słowotoku już nie analizowałem, zwłaszcza że
> wymagałeś opinii prawnej na podstawie zawartych umów, a umów nie
> pokazywałeś.
Niestety nigdzie w moim poście nie padło pytanie o pomoc prawną, tylko
pytanie czy ktoś się z czymś takim już spotkał.
Dlatego numerów nie podawałem tylko opisałem je dokładnie.
>>>> Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play
>>>> i sprawę sam wyjaśnił.
>>>
>>> I to jeszcze naiwnym, skoro myślisz że konsultanci przeszukują usenet
>>> i dzwonią do niezadowolonych klientów.
>> Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.
>
> Sam użyłeś argumentu, że oddzwonili po twoim poście, tak jakby to miałby
> być argument, dlaczego mieliśmy się nad nim męczyć :)
Owszem, bo takie sytuacje miały wcześniej miejsce i to wielokrotnie.
Parku znajomych pisało na grupie i nagle problem się rozwiązuje od
strony operatora.
Ok, tak było wcześniej gdy budowano markę operatorów, więc czasy
dinozaurów. Widzę, że wszystko się już to pozmieniało.
>> Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i
>> na wszystko masz odpowiedź, tak?
>> No widzisz, kiedyś na tej grupie było inaczej, kiedyś ludzie sobie
>> pomagali, ale teraz jak widać już na to liczyć nie można.
>>
>> Reasumując, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :P
>
> Przede wszystkim podstawową zasadą jest zwięzłe opisanie problemu i
> zrobienie tego w taki sposób, aby dać innym szansę na pomoc.
Opisałem zwięźle i dokładnie, tak jak pisałem wcześniej, do A do Z.
Dodam, że operator do mnie zadzwonił i nawet te 5 zł., których w ogóle
nie kwestionowałem, mi uwzględnił, te 5 zł., które mi przez 3 miesiące
naliczał, więc FV -15 zł.
No i ciekawostka. Tej informacji (5 zł.) nie było na zgłoszeniu w
punkcie Play. Nadal twierdzisz, że nie czytają tej grupy?
Pozdrawiam
Najnowsze wątki z tej grupy
- steve balmer o iphonie w 2007
- sortowanie w androidzie
- Re: Głośniki
- Papiery na drona?
- Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
- Odzyskiwanie konta Google'a po utracie telefonu
- Zdalna rejestracja SIM
- Re: BOUKUN
- Re: BOUKUN
- [Off-topic] Jak zrobic prosta mape lokalizacji?
- Mi Band 4
- Połowicznie udane przenosiny z Play do Orange
- ROM telefonu - czasami trudno wgrać
- ROM telefonu - czasami trudno wgrać
- Re: 3,5 GHz w Orange
Najnowsze wątki
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek