eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - 3 numery, przenoszenie numerow, oplaty › Re: Sray - 3 numery na sucho (bez mydła)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.uzoreto.com!aioe.org!
    peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Sray - 3 numery na sucho (bez mydła)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5f50ac35$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f50d181$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <ririv1$5dc$1@adenine.netfront.net>
    <c...@g...pl>
    <5f51f5cf$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...pl>
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Fri, 4 Sep 2020 11:12:54 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <4...@g...pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <5f520518$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.30.60.191
    X-Trace: 1599210776 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 37.30.60.191:27678
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2868
    X-Received-Body-CRC: 1292892596
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1094737
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-09-04 o 11:06, adrols pisze:
    >
    > W dniu 2020-09-04 o 10:07, Liwiusz pisze:
    >> Też o tym pomyślałem, że jesteś strasznym marudą, który nie umie sobie
    >> poradzić z dość prostą sprawą, w dodatku masz problem z jasnym (bez
    >> zbędnego wodolejstwa) opisywaniem problemu.
    > Zapewne Ty byś moją sprawę opisał w dwóch zdaniach, szacun.


    Wydesytylowałem z twojego postu jeden z problemów, który można by
    napisać w paru słowach: "naliczyli mi abonament za kolejny miesiąc, gdy
    ja przenoszę numer za parę dni", co wyjaśniłem, że nie ma w tym nic
    dziwnego.

    Pozostałej części twojego słowotoku już nie analizowałem, zwłaszcza że
    wymagałeś opinii prawnej na podstawie zawartych umów, a umów nie
    pokazywałeś.

    >>> Dziwnym trafem po moim wpisie tu na grupie, zadzwonił do mnie Play
    >>> i sprawę sam wyjaśnił.
    >>
    >> I to jeszcze naiwnym, skoro myślisz że konsultanci przeszukują usenet
    >> i dzwonią do niezadowolonych klientów.
    > Hahahaha, niektórzy jednak mają bujną wyobraźnie.

    Sam użyłeś argumentu, że oddzwonili po twoim poście, tak jakby to miałby
    być argument, dlaczego mieliśmy się nad nim męczyć :)


    > Rozumiem, że jak masz Ty masz jakąś zagwozdkę to pytasz wujka google i
    > na wszystko masz odpowiedź, tak?
    > No widzisz, kiedyś na tej grupie było inaczej, kiedyś ludzie sobie
    > pomagali, ale teraz jak widać już na to liczyć nie można.
    >
    > Reasumując, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :P

    Przede wszystkim podstawową zasadą jest zwięzłe opisanie problemu i
    zrobienie tego w taki sposób, aby dać innym szansę na pomoc.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: