    Subject: Re: Sray, Play pomarudzić trzeba
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Adrian <a...@g...pl>
    Date: Fri, 4 Sep 2020 21:27:42 +0200

    W dniu 2020-09-04 o 11:12, Liwiusz pisze:

    Po pierwsze, dziękuję za merytoryczną odpowiedź

    > Wydesytylowałem z twojego postu jeden z problemów, który można by
    > napisać w paru słowach: "naliczyli mi abonament za kolejny miesiąc, gdy
    > ja przenoszę numer za parę dni", co wyjaśniłem, że nie ma w tym nic
    > dziwnego.
    Nie wszyscy mogą być i są tak doświadczeni jak Ty w tych sprawach.
    Dodam, że uczono mnie aby opisywać problem od A do Z, tak aby nie było
    dodatkowych pytań

    > Pozostałej części twojego słowotoku już nie analizowałem, zwłaszcza że
    > wymagałeś opinii prawnej na podstawie zawartych umów, a umów nie
    > pokazywałeś.
    Niestety nigdzie w moim poście nie padło pytanie o pomoc prawną, tylko
    pytanie czy ktoś się z czymś takim już spotkał.
    Dlatego numerów nie podawałem tylko opisałem je dokładnie.

    > Sam użyłeś argumentu, że oddzwonili po twoim poście, tak jakby to miałby
    > być argument, dlaczego mieliśmy się nad nim męczyć :)
    Owszem, bo takie sytuacje miały wcześniej miejsce i to wielokrotnie.
    Parku znajomych pisało na grupie i nagle problem się rozwiązuje od
    strony operatora.
    Ok, tak było wcześniej gdy budowano markę operatorów, więc czasy
    dinozaurów. Widzę, że wszystko się już to pozmieniało.

    > Przede wszystkim podstawową zasadą jest zwięzłe opisanie problemu i
    > zrobienie tego w taki sposób, aby dać innym szansę na pomoc.
    Opisałem zwięźle i dokładnie, tak jak pisałem wcześniej, do A do Z.

    Dodam, że operator do mnie zadzwonił i nawet te 5 zł., których w ogóle
    nie kwestionowałem, mi uwzględnił, te 5 zł., które mi przez 3 miesiące
    naliczał, więc FV -15 zł.
    No i ciekawostka. Tej informacji (5 zł.) nie było na zgłoszeniu w
    punkcie Play. Nadal twierdzisz, że nie czytają tej grupy?