    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Srubokrety do serwisu PC
    Date: Sun, 01 Mar 2009 13:00:42 +0100

    digitaladam pisze:
    > Macie jakieś sprawdzone modele/marki śrubokrętów, których używacie przy
    > składaniu komputerów? Zwykłe, manualne, nie żadne wkrętarki. Co by
    > pasowały do standardowych śrubek dostarczanych wraz z obudowami. No i
    > najważniejsze, aby wytrzymały nieco dłużej niż tydzień/miesiąc (czyli
    > np. wszelkie Toya itp. odpadają)

    Od bardzo dawna (~10 lat) używam takie niebieskie (gwiazdka) i
    pomarańczowe (płaski) marki Hi-Tec PAT.20366
    http://www.rompol.com.pl/images/cms/1493/wkretaki/wk
    retak_plaski_test.jpg
    - końcówka magnetyczna, "philips" rozmiar 1 i 2, ale i 0 się przydaje
    czasem do małych śrubek

    Od pewnego czasu niestety zalewa rynek chińska podróba tych wkrętaków
    (można poznać po tym, że sama końcówka wkrętaka nie jest "inna", taka
    bardziej matowa, hartowana czy coś, tylko całość jest
    jednolita-chromowana, albo końcówka jest czarna, ale to jest perfidne
    malowanie na czarno), więc zaczełem testować inne wrkętaki,
    http://www.narzedziowy.pl/product_info.php?cPath=248
    _249_277&products_id=17935&currency=PLN
    są dość dobre, ale niestety wersja dostępna w castoramie jest dużo
    gorsza jakościowo od wersji z akurat z tego sklepu. Ma też inny numerek
    serii/wykonania na główce

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173