  • Data: 2009-03-01 15:44:32
    Temat: Re: Srubokrety do serwisu PC
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Mar 2009 16:17:26 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Babcia" Dobosz"
    >
    >Obecnie - tak. Pisałem o czasach ok. 2000 roku, może 2002.

    Raczej nie. Najstarszy działający nadal serwer Compaq Proliant 800 (2x
    PPro 233) który mam pod ręka jest z 1995 albo 1996 roku. 3 stacje
    robocze DeskPro z serii EN z 2001. Komp z serii 300 z 2001 alboi 2002
    roku. Rackowy Prolian DL360G2 też z tego okresu mniej więcej.
    Wszystkie mają dokładnie takie śruby jak piszę. I odkąd pamietam takie
    miały. Może HP przez wykupieniem Compaqa takie miały? W poniedziałek
    zapytam kumpla z biurka obok - parę lat przepracowac dla HP. Albo
    jakaś inna firma.

    Zdrówko