  • Data: 2020-04-19 22:50:54
    Temat: Re: Śruby przeciwkradzieżowe - czy jest sens?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-19 o 22:38, PiteR pisze:

    > To ja bym kupił śruby.
    >
    > Co to za moda wywalić śruby i nie zapytać.

    Kogo mieli zapytać - mnie? Zakładam, że zorientowali się, że został im
    komplet śrub, do których nie mają nasadki, kiedy ja już zdążyłem
    odjechać nie wiedząc, że mam wkręcone nieswoje śruby.
    Nie wiem, co zrobili ze śrubami, bo właśnie dziś się zorientowałem, że
    mam zwykłe śruby zamiast przeciwkradzieżowych. A dziś niedziela i ta
    wulkanizacja nie pracuje. Zakładam, że jeśli pracownik wulkanizacji był
    na tyle nierozgarnięty, że wkręcił mi nie moje śruby, to małe szanse że
    od jesieni do wiosny przechowują komplet śrub, do których nie mają
    nasadki. Jeśli pracownikowi zdarzyła się taka wtopa, to pewnie nie
    leciał do szefa, żeby mu o tym opowiedzieć.
    A może przy pomocy mojej nasadki wkręcili moje śruby do samochodu na
    sąsiednim stanowisku i właśnie teraz człowiek orientuje się, że ma
    przykręcone 4 koła śrubami, do których nie ma nasadki? Tylko ta myśl
    mnie pociesza, że mogłem znaleźć się w gorszej sytuacji, w której teraz
    szukałbym ślusarza, który by mi odkręcił śruby od kół lub jazda na tych
    samych oponach do końca eksploatacji samochodu :-)