  • Data: 2021-10-25 18:07:01
    Temat: Re: Stal na nóż
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:cf30f64f-fca3-4aa4-8052-f6dffcaf49d2n@g
    ooglegroups.com...
    niedziela, 24 października 2021 o 21:10:53 UTC+2 J.F napisał(a):

    >Dwa zrobiłem. Jeden na pracach ręcznych w podstawówce. Drewniany do
    >rozcinania kopert.
    >Drugi jak pracowałem w sporej fabryce. Z pierścienia z nierdzewnego
    >łożyska.

    To sie ceni, ze choc jeden zrobiles

    >Pomimo tego że zrobiony z dobrego materiału, użyte były dobre do tego
    >materiału technologie to użytkowo szału nie robił.
    >Niedawno kupiłem na giełdzie samochodowej bardzo tani z powłoką
    >ceramiczną nóż do domu.
    >Jak bym miał porównywać ten co zrobiłem z tym co od cygana kupiłem to
    >ten cygana lepszy. A Ty ile noży w życiu zrobiłeś?

    Tyle, co ty pomp cieplnych Peltiera :-P

    Ale ale
    https://ostry-sklep.pl/noze-kuchenne

    posortuj po cenie malejaco. Np

    https://ostry-sklep.pl/takeshi-saji-r2-diamond-noz-s
    zefa-kuchni-21-cm-102151
    https://ostry-sklep.pl/takeshi-saji-r2-diamond-noz-s
    antoku-18-cm-102150
    https://ostry-sklep.pl/93192-mcusta-zanmai-ultimate-
    aranami-noz-szefa-24cm

    i nawet nie maja powloki ceramicznej.

    Recznie kute - czyli mozna zrobic samemu :-)

    J.