    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sun, 31 Oct 2021 08:38:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Stal na nóż
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Sunday, 31 October 2021 at 10:46:52 UTC+9, robot wrote:
> [...]
    usenetach nawet nie trzeba nikogo pytać kto do której grupy należy. Sam pokaże.

    > Według mnie ty należysz do tych co wiedzą (i myślą), i ciesze się że
    > jeszcze tacy ludzie jakoś są jeszcze na tym usenecie.

    Chyba najważniejszym narzędziem inżyniera jest komunikacja. Każdy pomysł trzeba
    przedstawić kolegom i poddać go dyskusji. Inaczej bardzo trudno jest znaleźć słabe
    strony, możliwości ulepszenia itd. Dokładnie po to jest grupa, ja tu tylko przynoszę
    jakiś tam pomysł albo kawałek wiedzy, a czy z tego co ja tu napiszę (i inni
    użytkownicy grupy) da się sklecić coś sensownego, to już wysiłek grupowy, nie mój.
    Praktyka apokazuje że niewiele. Właściwie to więcej z tej grupy pożytku w prywatnej
    korespondencji z co ciekawszymi ludźmi, niż to co tu się odbywa publicznie.