eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko › Re: Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko
  • Data: 2020-07-03 12:13:06
    Temat: Re: Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-07-2020 o 22:14, kk pisze:

    > Polisa bez VIN.

    Napisałeś "Na polisie jest, ale agent go nie zna."

    > No ale moze wtedy nie trzeba było podawać PESEL by poznac VIN albo PESEL
    > byl znany.

    > Ale VINu nie pozna przez moj PESEL.

    Jeśli wiesz, gdzie był ubezpieczony samochód do tej pory i znasz numer
    rejestracyjny, to idziesz do tego TU i oni wiedzą już wszystko o tym
    samochodzie.
    Jeśli jakiś agent ubezpieczeniowy nie umie tego wyklikać w systemie
    firmy, to idź do większego oddziału.
    W PZU, w innym oddziale niż była opłacana polisa, wiedzieli wszystko o
    moim samochodzie i bez problemu chcieli przedłużyć OC.

    yabba