eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko › Re: Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko
  • Data: 2020-07-05 13:58:16
    Temat: Re: Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-07-2020 o 12:33, kk pisze:

    > No bo na polisie jest, ale polisa nie jest dostępna, więc ani ja ani
    > agnet nie wiemy jaki na niej VIN.

    Piszesz niejednoznacznie i w bardzo niejasny sposób.
    Raz napisałeś, że polisa jest odnaleziona, jest na niej VIN, później że
    polisa jest ale bez VIN, a teraz że do polisy nikt nie ma dostępu i nic
    z niej nie można odczytać.
    Dlaczego agent ubezpieczyciela nie ma dostępu do polis wystawionych
    przez tego ubezpieczyciela.

    > Oni na pewno wiedzą, ale nie wiedzą, że ta polisa teraz moja jest, więc
    > mi informacji nie udzielą.

    Informacji o VIN powinni Ci udzielić, ponieważ nie jest to dana osobowa.

    > Nic się nie zmieni w powyższym.

    Pracownik dotychczasowego ubezpieczyciela pojazdu będzie miał dostęp do
    danych pojazdu, może co najwyżej wzbraniać się przed podaniem tych
    danych Tobie. Ale jak napisałem powyżej, VIN to nie dana osobowa więc
    nie obejmuje jej RODO.

    > Nie wątpię, że towarzystwo, które samochód ubezpieczało wie o nim tyle
    > ile potrzeba, ale jak ma odnowić polisę lub zupełnie nową zawrzeć na
    > mnie to .. jakiś problem z tym ma, że zmienił się właściciel.

    Według moich ostatnich rozmów z ubezpieczycielem, do ubezpieczenia
    wystarczy sam VIN. Płacącym za ubezpieczenie nie musi być właściciel
    samochodu. Właściciel ponosi tylko konsekwencje braku ubezpieczenia.

    Podaj tu numer rejestracyjny, to zabawimy się w CSI.

    yabba